ANDREAS

Andreas ville gerne forøge sin vægt med mere muskelmasse. Han fulgte et forløb på 2 1/2 måned og trænede 2 gange om ugen.
Andreas-for-og-efter-02

METTE

Mette ville gerne tabe sig. Billederne dokumenterer hendes vægttab på 7,5 kilo i et forløb på 3 måneder med 2 ugentlige træninger. Herefter varede hendes forløb yderligere et år, hvor hun blev stærkere, og bibeholdte hendes vægttab.
Mette-for-og-efter

JENS

Jens ville gerne tabe sig og forøge hans muskelmasse. Billederne er taget før og efter Jenses vægttab, hvor han i lidt over 2 måneder trænede 2 gange om ugen. Herefter skiftede vi fokus til at bygge hans muskelmasse op. Træningen har også givet Jens en bedre kropsholdning.
Jens-for-og-efter

CAROLINE

Caroline ville gerne blive stærkere og tabe sig. Hun tabte sig betydeligt, forøgede blandt andet sit bænkpres med ca 80% og fik rettet op på sin kropsholdning. Caroline trænede 2 gange om ugen i 9 måneder.
Josefine-for-og-efter

JONAS

Jonas ville gerne reducere hans fedtprocent. Billedet af Jonas er taget før og efter et 14 ugers forløb med 2 ugentlige træninger, hvor hans fedtprocent er faldet fra 17 til 13%.
jonas-for-og-efter